Varför blogga?

Det är en fråga som jag har ställt mig de senaste dagarna.

När jag och Rana startade den här bloggen i somras berättade vi inte för någon av våra vänner att vi hade startat blogg. Syftet med bloggen var att vi själva skulle läsa den och förundras över hur grymma vi är. Det skulle dröja ända till november innan bloggen blev allmänt känd och i och med det förändrades en hel del.

Plötsligt hade vi läsare som väntade på att vi skulle uppdatera minst en gång om dagen och inläggen skulle dessutom vara roliga. I och med det blev det sämre och sämre kvalite på inläggen. Jag vill skriva när jag känner att jag har något att förmedla. De senaste dagarna har jag inte ens haft tid att tänka och därmed har jag inte haft några tankar att förmedla.

Sådana dagar kommer hädanefter vara bloggfria för jag vägrar krysta ur mig "jag-åt-müsli-till-frukost-inlägg" bara för att uppdatera bloggen!

Ursäkta allvarligheten i detta inlägg, jag lovar att det inte kommer att upprepas.

Zuzan

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hej hopp!! En galen kommentar i galopp!

2008-11-29 @ 20:59:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Zuzan

Underbart! Känner verligen att mitt budskap kom fram (ja, jag vet att jag är dryg men Rana är go så besök gärna bloggen igen)!

2008-11-29 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0