Segt

Dagen har hittills varit otroligt seg. Vi hade en 50 min lång lektion i Internationella relationer imorse och sedan skulle vi iväg o titta på en film. Jag och Rana kunde inte komma överens om var vi skulle luncha så jag käkade på Paprika och Rana åkte hem (tror jag).

Sedan åkte jag och tittade på en film som handlade om rattfylleri. Den var hemskt sorlig men faktamässigt så var den väl ingen höjdare. Hade varit bra om de kunde ha lite mer statistik.

Nu sitter jag och funderar över hur det gick för Rana på hennes muntliga CAE test idag, kanske ska slå en signal och kolla. Hej så länge /Zuzan
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Gunell

Don´t drink and drive... vad ska man säga?

Vilka slagord! Vilket starkt budskap! Vilken bra kampanj!

2008-11-15 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0