Kuskap och framtid.

Har varit på mässan idag. Mycket intressant och lärorikt - not. Kände för att vara lite vuxen så jag tog mig dit på egen hand. 2 min efter att jag entrat träffar jag Malin & co, Anna och Alan (inte tillsammans). Jag hängde på Malin och vi gick omkring i ca 45 min. Jag kan ju börja med att skriva att det inte är någon vits med att besöka mässan om man ändå inte vet vad man vill fortsätta med för studier. Dessutom har jag ett sabbatsår planerat. Fick i allafall med mig lite "häften" och liknande som kanske kan ge lite inspiration någon dag.


Rana

Kommentarer
Postat av: Zuzan

Lite nyfiken, när du skriver att du "tog dig dit på egen hand" menar du då att du åkte bussen alldeles själv för att sedan möta upp dina kompisar på plats?

2008-11-15 @ 18:07:39
Postat av: Nils

Hej Rana. Jag har efter att ha följt bloggen ett bra tag märkt att du är en skarp tjej med sunt förnuft och kloka tankar. Jag brukar alltid nicka och hålla med när jag läser dina intressanta inlägg men jag kan dock in påstå att jag håller med dig i denna fråga!

Mässan handlade om att finna idéer på att ta reda på vad man ska göra med sin framtid och hur man på bästa sätt kan tillgodose sina kunskaper. (Se namnen: Kunskap och Framtid).

Hoppas att du trots din felaktiga uppfattning om mässans syfte fick ut mer än du skriver i dit välformulerade inlägg.



PS. Fortsätt skriva nyskapande och innovativa bloggtexter, jag tror på en framtid inom bloggbranschen för dig DS

2008-11-15 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0