Kritik

Vi har haft ett bloggmöte då vi har fått negativ kritik av en nära person. Vi diskuterat och kommit fram till att kritiken inte är helt obefogad men att den är lite överdriven och icke-korrekt.

Bakgrund: Personen i fråga tycker att få av våra inlägg innehåller humor.

BLOGGMÖTE MSN


Zuzan - säger:

frågan vi måste ställa oss nu är: ska vi ta till oss kritiken och förbättra eller ska vi avvisa den som orepresentativ


Rana säger:

jag kan förstå till viss del vad X menar

  

Zuzan - säger:

jag tycker balansen e helt ok, men d e lite oroväckande om X endast kan se humor i ETT av inläggen


Rana säger:

jag vet


Rana säger:

Saken är den att våra inlägg är inte bara läs och in your face du fattar allting


Rana säger:

du måste analysera och bryta ner


Zuzan - säger:

PRECIS!!!!


Zuzan - säger:

läsarna måste få TÄNKA lite


Rana säger:

ja


Rana säger:

det är en vetenskap


Zuzan - säger:

verkligen


Zuzan - säger:

jag tycker inte att vi ska satsa på att bara få folk att asgarava med pruttskämt liksom


Rana säger:

nej exakt


Rana säger:

vill de ha sånna skämt kan de läsa kalle-anka


Zuzan - säger:

hahahahha


Zuzan - säger:

eller alex schulman


Zuzan - säger:

han e ju på den nivån


Rana säger:

jag skulle vlja påstå att vår blogg består av high-quality jokes


Zuzan - säger:

abslout, kan inte instämma mer


Mötet avslutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0