"Jag fikar"

Jaså där ser man, Rana fikar! Känner mig som en ensamstående mamma just nu. Här sitter jag och oroar mig för att vi inte lägger ner tillräckligt mycket tid på bloggen (mitt barn) medan Rana (pappan) är "ute och fikar".

Tyvär så får ni fina läsare vänta lite på "dagens lunch" då Rana har bilderna på sin mobil. Under tiden vi väntar kan jag försöka återberätta dagen.

I morse (kl 12.30) fick jag en trevlig överraskning med posten. Det var den efterlängtade skolkatalogen som äntligen kom! Tyvärr så blev glädjen kortvarig då det tycks ha uppstått ett tryckfel. Eftersom vi hade ett "skämtfoto" i år så skulle vi även ha en rubrik till detta. Klassen klädde ut sig till nördar och under fotot skulle det stå "Sp (Nv) 3e". Vår klass heter Sp3e (samhällare) men vi ville skriva nv (natur) inom parantes för att antyda att naturare är nördar. Men som sagt så kom denna rubrik inte med av nådon anledning, tråkigt.

Runt 1-tiden mötte jag Rana och Märta för att käka lunch. Det var väääldigt gott. Sedan skyndade vi oss till dagens enda lektion. Efter skolan gjorde jag ett snabbt ärende och Rana åkte ut och fikade....

Zuzan



 
Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0