Helgen - lördag

Min helg har varit ovanligt händelserik. Finns otroligt mycket roligt att återberätta men jag är helt slutkörd så det får bli kortfattat.

Igår

* Jag gör mitt CAE test - det gick bra

* Jag springer runt på stan och gör en massa ointressanta saker

* Jag käkar en räkmacka på Frank's och inser plötsligt att jag kan skita i att betala 90 spänn för en kaffe och i stället dra till Folkets hus där kaffet kostar 3 kr och man får se Magnus Betnér uppträda för 20 kr. (observera risken för syftningsfel, Magnus uppträdde inte för att han ville ha 20 kr)

* Jag anländer till Folkets hus och inser att jag har begått årets näst största misstag (det största var att jag bar t-shirt på Way out West för att sedan kasta mig in i ett folkhav. När jag kom ut hade jag öppna sår på armarna och oidentifierat blod på tröjan).

* Jag deltar av någon okänd anledning i en kurs i feministiskt självförsvar. (det var skitkul)

* Jag bestämmer mig för att dricka en till 3-kronors kaffe innan Betnér anländer. Plötsligt står han där, framför mig i korridoren. Min syster insisterar på att vi ska ta en bild tillsammans men är noga med att fråga honom om det är ok först. För om han inte kände för att stå och posa med två främlingar i en unken korridor hade han ju självklart sagt det - NOT!
Hur som helst, snubben verkar skön och han är onekligen duktig på det han gör!



Ursäkta bildkvalitén, fotografen är 12 år och väldigt uppspelt över att se Magnus. Denna bild lyckades han knäppa på 14:e försöket...

Zuzan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zuzan är stolt. (L)

2008-11-23 @ 20:53:33
Postat av: Zuzan

Haha lätt!

2008-11-23 @ 22:13:38
Postat av: Rana

FAAN ATT JAG INTE VAR DÄR :@

2008-11-23 @ 23:08:33
Postat av: Anonym

lätt nya facebook-bilden! eller? :D

2008-11-24 @ 14:31:58
Postat av: Zuzan

Haha faktiskt inte, hade nog vart lite creepy om jag la upp den som fb-bild..

2008-11-24 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0