Helgen - söndag

Idag

* Jag vaknar kl 7 (!!!) efter ca 4 timmars sömn för att åka till Borås och hålla i ett barnkalas. (barn älskar mig) 

* (kl 8) Jag luras på en buss som tar mig till Mölnlycke.

* Efter att ha konstaterat att Mölnlycke inte är ett påhittat ställe (som jag tidigare trott) tar jag tåget in till Borås och tvingas betala 110 spänn för helvettesresan!!

* Jag går vilse i Borås efter att ha tagit fel buss och vandar omkring längst med bilvägar och rondeller samtidigt som jag ser allmänt förvirrad ut, (värt att notera är att klockan inte har slagit 10 än). En annan sak : hur fan kan man gå vilse i Borås?! Staden är lika stor som Janne Josefssons förmåga att leda en debatt objektivt!!

* Jag hittar till slut till kalaset som hålls på en 4H-gård och de närmsta timmarna tänker jag inte beskriva verbalt -bilderna får tala för sig.



Jag var minst sagt " the centre of attention" Citat: HAHA du är en julgran, vi ska pynta dej!!!! and so they did...



Nej det är inget fel på kameran, barnen kunde bara inte stå still i tre sekunder...



Det var fullt ös i Mölnlycke...




I made a new friend...vi snackade politik och han berättade att han hålls inlåst för att han kastade en tårta i ansiktet på Bosse Ringholm (2001). Måste ge honom lite cred för det ändå, jag menar han kände ju till finanskrisen 7 år innan den inträffade men ingen ville lyssna..


Zuzan


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va intellektuell du är!!!

häpnadsväckande att du umgås med rana (som förvisso också har ett och annat bakom pannbenet... men ändå!)

;)

2008-11-24 @ 14:35:00
Postat av: Zuzan

Hahaha du är för go!

2008-11-24 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0