Förklaringen

Ni har inte missat att jag har varit borta under en kort period. Det beror på, som Zuzan skrev, att min dator gick sönder. Jag kunde inte förmå mig att sätta mig vid en annan men nu har jag sörjt klart och kommit över bortgången (Ja, den är på lagning). Jag måste ge Zuzan mycket beröm för hur hon skött bloggen under mitt korta break. Aldrig någonsin har jag sett en så kreativ, innovativ och framförallt tålmodig Zuz. Jag kommer i fortsättningen blogga på som vanligt och när min dator kommer tillbaka helskinnad (förhoppningsvis) ska jag bjuda på något alldeles extra.
 
Till något annat. Angående traktor-metaforen. Jag vet inte om jag får avslöja svaret än men jag lovar er att förklaringen är very very deep, man måste liksom thinka outside the box. Mycket svengelska där. Men what the fuck ;)

Rana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0