Färjan!

För er som inte känner mig så kan jag berätta att jag är en person som gärna ser mig själv som väldigt intellektuell. Jag påstår inte att jag är absout bäst, det är man aldrig, men jag vill gärna tro att jag ändå har mycket vettiga åsikter.
Till exempel så har jag medvetet valt att undvika musik och tv-program som jag har klassat som "hjärndöda" Om ni undrar vilka sorts program jag talar om så kan jag konstatera att de flesta MTV program så som "My sweet 16" och "Made" enligt mig är HJÄRNDÖDA! Även program som "Top model" hör till denna kategori.

Med det sagt så måste jag dock erkänna att jag har syndat. Jag har gått och blivit besatt av ett program som snuddar på gränsen till hjärndött. Det som gör detta program så fantastiskt roligt är att hela programidén bygger på att ironisera kring karaktärerna (utan att de själva är medvetna om det). Jag talar naturligtvis om "Färjan" på kanal 5. Idag går det kl 20.00 - missa inte!!

Zuzan


Kommentarer
Postat av: Evin

Älskar Håkan : )

2008-11-21 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0