Dagens outfit? - Nej tack!

Jag vet inte hur det står till med Rana men personligen så tycker jag att "dagens outfit" på bloggar e sååå 2008! Eftersom jag och Rana alltid vill vara steget före med allt så har vi bestämt oss för att haka på en trend som egentligen kommer lanseras hösten 2010, -"DAGENS LUNCH"

Jag och Rana har bestämt oss för att göra som alla kända trendsättare och helt enkelt själva bestämma vad som kommer vara inne om typ två år. Sedan ser vi till att övertyga så många som möjligt om att just detta kommer vara inne i framtiden, och eftersom alla vill vara först med det nyaste så dröjer det inte länge innan önskad effekt uppstår.

Det kommer gå till på följande vis: I stället för att visa er vad vi har på oss varje dag så kommer vi att visa er vad vi har ätit till lunch. Från och med imorgon (måndag) kommer ni kunna se vad vi har stoppat i oss från måndag till fredag! Enjoy!

Zuzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0