Ctrl + f

Som sagt, we're back!

Jag och Rana bestämde oss för att ta en bloggpaus för att vi kände att alla "events" kring bloggen blev för mycket. Var det inte tv-intervjuer så skulle vi närvara vid en massa jobbiga välgörenhetsgalor osv. Till alla er där ute som drömmer om ett liv med "fame" så kan jag intyga att det inte är så jävla roligt, man behöver liksom tid för att bara tänka ibland. Till slut blev det hela bara föör mycket. Jag kom hem en kväll efter att ha vart på mingelparty med Carolina Gynning och kände bara, guuuuud jag orkar inte mingla mer!! Jag ringe upp Rana och hon kände precis likadant så vi bestämde oss för att ta en paus. Ca två månader senare tar Sveriges största bloggerska en bloggpaus. En coincidence? Don't think so!! Jag och Rana är -och förblir trendsättare. även med vår frånvaro.

Nog om det, låt oss tala om huvudämnet i detta inlägg. Rana har precis talat om för mig att man kan trycka Ctrl + f om man vill söka på ett ord i en sida. Då får du upp en ruta där du skriver in ordet du söker och om det finns på sidan så scrollas du dit. Väldigt praktiskt när du har googlat på ett ord och får upp en träff med en sida som innehåller ordet fast intrasslat i en väldigt lång text. Vet inte om alla fattar vad jag menar men har man varit med om problemet så fattar man nog. Hoppas ni får nytta av tipset! // Zuzan


Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit vilket bra tips! ni är såå sköna tjejer! inte bara att man kan läsa om era underbara vardagliga tankar + händelser, nu ger ni oss fina läsare även tips om snabbkommandon!? är det sant? ljug inte för mig! ;) jag känner verkligen att jag funnit veckan favoritblogg nu! Way to go girls!

2008-11-15 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0