Bloggmöte

Har precis haft ett ganska långt telefonsamtal med Rana angående bloggen. Vi har fixat och trixat lite med designen och om jag får säga det själv så börjar den bli riktigt snygg nu. Det finns lite fler ändringar att se fram emot de närmsta dagarna, så håll utkik!

Under detta telefonsamtal berättade Rana någonting för mig som gjorde mig riktigt upprörd. Vi har upptäckt att en känd svensk (BLOND) bloggerska i princip har kopierat ett av mina inlägg. I torsdags skrev jag ett inägg om Debatt på svt och idag publicerar denna blonda bloggerska ett identiskt inlägg om samma avsnitt- 2 dagar senare!! Hon har bland annat skrivit att programmet PÅ SISTONE har blivit mer och mer oseriöst och att det är synd att de finansierar det med våra skattepengar. Den uppmärksamme inser nu att detta är precis vad jag skrev i torsdags. En coincidence? Don't think so!! Nåja, det är väl sånt här man får ta när man är tredsättare antar jag..

//Zuzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0