Barnkalas

Har fått i uppgift att fixa musiken till ett kalas. Födelsedagsbarnet  är min (snart) 8-åriga kusin. Jag trodde att detta skulle bli enkelt - jag spelar upp lite spice girls och britney-låtar, hon tycker det är skitbra och uppgiften är löst - NOT! Det jag inte tänkte på är att mycket har hänt sen vi var små.

Detta hände när jag spela upp Britneys monsterhit "Hit me baby one more time".

Zuzan: Lyssna noga nu, denna tyckte jag var jättebra när jag var 8!!!!

Dahlia (8 år) : Meh vad konstig hon ser ut!! (misstänksam)

Zuzan: Neej den är jättebra, kolla vad snyggt dom dansar! (gör 90-talsdansen för att övertyga)

Dahlia (8 år): Öhh, varför har hon skolkläder på sej, hon är ju JÄTTEGAMMAL!!

*lång tysnad*

Zuzan: Fan du har rätt, det här suger...


//Zuzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0