Livet i storstan

Just nu befinner jag mig i Sveriges framsida Stockholm. Här är det högt tempo hela tiden och jag har inte haft tillgång till internet de senaste dagarna, därav inaktivitet på bloggen (ingen räknar väl längre med att Rana ska skriva).

Sen jag kom hit har jag:

* Fyndat kläder på rean (få plagg men riktiga kap)

* Köpt en rosa mixer på Media Markt

* Lärt mig uppskatta SVT (tv:n har ingen fjärkontroll och jag är för lat för att gå fram och zappa)

När jag var i stan idag såg jag en intressant person. Det var ingen mindre än Dahlia från Halal-tv som gick förbi mig. Jag har tidigare sågat Halal-tv och dess programledare ganska hårt men jag vill förtydliga att jag inte har någonting emot tjejerna. Det är snarare det slarviga upplägget bakom programmet som jag kritiserar. Det kan hända att programidén ursprungligen var god men baserad på okunskap. Hur som helst,  jag kritiserar bara sådant som jag orkar bry mig om, på så sätt är det lite av en komplimang att bli dissad av mig...



Zuzan


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

2008-12-28 @ 22:55:14
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0