Lita på vanish- farväl till fläckar

Den nya Vanish-reklamen slår nästan "Lättas" senaste. Ni vet den där med två hyperaktiva personer som hoppar runt på ett berg. De tar en tugga av en macka med Lätta-smör och plötsligt har de mer energi än Idol-Kevin.
 
Tjejen: (skriker väldigt entusiastiskt) Ska vi gå dit?! (pekar nånstans)
Killen: (skriker tillbaka lika entusiastiskt) Neeej vi går dit!! (pekar någon annanstans)
Båda utbrister tilsammans: EEEETTT, TVÅÅ, TREE! Sedan hoppar de ner för ett vattenfall..

Jag lovar att det är mycket roligare om man ser det med egna ögon, men åter till huvudämnet- vanish. Reklamen börjar med att en liten pojke utan tänder håller i en prickig häst (godsedjur).

Mamman frågar då: Vad heter han? (syftar på hästen)
Pojken svara: Fläcken! Precis som den där fläcken du har på skjortan mamma!

Nu zoomas det in på mammans krage där en brun fläck blir väldigt synlig. From nowhere dyker en rosaklädd vanish-tjej upp och börja ge mamman tvättråd.

Ännu en gång, roligare om man ser det med egna ögon men jag kan tänka mig att det kan vara svårt att slita sig från vår blogg så jag återberättar höjdpunkterna från tv...

Zuzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0