Leave Fadde alone!!

Rana jag blev så himla arg när jag läste ditt inlägg om Fadde- gaaaah sa jag då (det är faktiskt så man säger när man är arg...har jag hört).

Hur kan du påstå att Fadde är en sk "utfyllnadsperson"?!! Vet du inte vad han har gjort för mänskligheten?!

Fahid "Fadde" Darwich föddes den 5 maj år 1966, (jag vet, han ser äldre ut). Fadde föddes i Syrien men är en "svensk" odningsvakt och författare. Han blev känd när han var anställd som vaktchef på nattklubben Spy Bar i Stockholm.

I april 2008 åtalades han misstänkt för grovt skattebrott och grovt bokföringsbrott. Han hade använt sig av svarta pengar från sitt företag för att finansiera svarta löner till vakter, privata krogbesök, flygresor och kläder för mellan 2,4 och 3 miljoner kronor. Han dömdes till ett år och 4 månaders fängelse.

Du ser Rana, det är inte så konstigt att han är med på "Du är vad du äter" och får en matartikel i Aftonbladet, snubben spenderade 2,4 miljoner på krogbesök!!

Nästa gång tycker jag att du ska ta och kolla upp dina fakta innan du drar dina slutsatser. Aftonbladet skriver inga artiklar i onödan precis...

Zuzan


Kommentarer
Postat av: Rana

Klockrent.

2008-12-03 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0