Jullov!

Nu är det äntligen lov!! Det betyder att vi ska försöka satsa på bloggen igen. Trots inaktiviteten den senaste tiden har vi haft en skara trogna läsare som varje dag har tittat in med förhoppningen om en uppdatering. Your wait is over - nu kör vi så det ryker!

Igår kom vi på två nya ordvistar förresten.

1. Bakgrund: Jag (Zuzan) fryser och sitter med armarna i kors. Rana tittar på mig och imiterar min pose på ett retsamt sätt.

Zuzan: Rana jag försöker inte vara cool, jag fryser!

Rana: Aha så det är en "cool-pose"?

2. Bakgrund: Vi sitter på ett ganska dött uteställe i Göteborg. Vi sitter dessutom väldigt nära utgången och varje gång dörren öppnas drar det in kall luft utifrån. (därav min "cool-pose" i ordvits nr.1 ). Rana tittar mot helvetesdörren och sedan ut över sällskapet:

Rana: Fan vilket drag det är här alltså!

Vill du läsa fler av våra ordvitsar? Här har ni några till!

Zuzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0