ICA-Stig

Har en massa plugg så det får bli ett kort inlägg.

Eftersom vår skola ligger nära SVT-huset är vi vana vid att se "kändisar" dagligen (om man nu kan kalla andra avenyn-skådisarna för kändisar) men idag fick jag syn på någon alldeles speciell. Det var ingen mindre än ICA-Stig jag passerade. Det var ovant att se honom i något annat än en vit ica-kavaj (för alla som jobbar på ICA bär ju vita kavajer) men jag kände trots detta igen honom. Jag hade ganska bråttom så vi hann inte snacka nått (en annan orsak var att han vände ryggen mot mig när jag gick förbi) men vi fick definitely kort ögonkontakt.

Min dag känns fulländad!

Zuzan


Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

sådär nu är man hemma fråns storstan igen och internet fungerar äntligen :) hoppas allt är bra med dig!

2008-12-16 @ 10:41:11
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Marta

Liar liar your pants are on fire!

2008-12-16 @ 22:25:54
Postat av: Zuzan

Sv till Marta: Okej märta du såg honom först men du visste ju inte ens vad han hette!

2008-12-16 @ 22:32:31
Postat av: IcaFAN av Stig!

Jag är verkligen en sucker på Stig men avskyr ICA ...

Ica reklamen är nog den bästa reklam som finns, den är ju nästan som en serie, man vill verkligen få en glimt ur Icas lilla StigHus!



De är nästan lika bra som Svensson,Svensson.. men bara nästan....



Ica Stig Rocks...

2009-01-02 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0