Faddergalan

Råkade få mig en glimt av Faddergalan nyss. Det måste vara min turdag för inom 2 minuter hade jag bevittnat nått av det roligaste jag har sett på tv på länge.

Agneta Sjödin går fram till en kvinna som tar emot mejl från tittarna.

Agneta: Har vi fått några mejl från tittarna?

Dator-tant: Ja, vi har fått ett från Oskar i Gävle. Han undrar hur han kan kontakta oss om han inte har internet.

(Observera, killen har skickat ett mejl där han frågar hur han kan ta kontakt med programmet utan internet)

Så nu sitter jag där i tv-soffan och viker mig dubbel av skratt. Även om vi utgår från att killen i fråga driver (vilket han gör genialiskt i så fall) är det minst lika kul. Precis när jag trodde att detta inte kunde bli mer underhållande blir jag motbevisad.

Dator-tant: Om man inte har internet kan man få tag på oss genom att ringa!

Agneta: Detta telefonnummer kan man hitta på hemsidan eller?

Dator-tant: Aa, precis!

Jag vill förtydliga att varken dator-tanten eller Agneta var ironiska. De var dödsallvarliga och väldigt nöjda med sin lösning på problemet!

Zuzan

Kommentarer
Postat av: magdalena*

Hej!

Den unga killen sa att det stod i Koranen, forskaren sa att det inte gjorde det. Visste inte vem jag skulle tro på, men eftersom killen var muslim så tänkte jag att han kanske har rätt.

2008-12-13 @ 23:37:56
URL: http://magdalenacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0