Årets tabbe?

Jag råkade göra något riktigt pinsamt idag. Egentligen var det inte mitt fel, det var situationens fel. Jag hade precis pratat med en lärare och stod fortfarande någorlunda vänd mot denne. Samtidigt hade jag en konversation med en kille i klassen som stod vid sidan om mig. Killen i klassen frågade varför jag inte tycker om honom och jag svarade:
- För du är så JÄVLA JOBBIG!
Min lärare som stod framför mig titttar då upp och utbrister förvånat:
- Vad sa du??!!
Det tog en sekund eller två innan jag insåg vad som precis hade hänt sedan skrattade jag nervöst och sa:
- Eh nej asså jag pratade inte med dig!

Läraren i fråga gav mig en högst misstänksam blick...

Ni som känner mig inser att detta i princip är det värsta som kan hända mig,- ni som inte känner mig vet det nu!

Zuzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0